ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

آقا جان :
هر روز
برای آمــدنــت
دعـــا مــی ‌کــنــم
و بـرای نـیـامـدنـت
کــارهــای زیــادی..

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۶ غم...

آخرین نظرات

آقا روح الله...

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم
چشم بیمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم
فارغ از خود شدم و کوس انا الحق بزدم
همچو منصور خریدار سر دار شدم

غم دلدار فکنده است به جانم، شررى
که به جان آمدم و شهره بازار شدم
درِ میخانه گشایید به رویم، شب و روز
که من از مسجد و از مدرسه، بیزار شدم
جامه زهد و ریا کَندم و بر تن کردم
خرقه پیر خراباتى و هشیار شدم
واعظ شهر که از پند خود آزارم داد
از دم رند مى آلوده مددکار شدم
بگذارید که از بتکده یادى بکنم
من که با دست بت میکده بیدار شدم


۹۲/۰۳/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
تنها

نظرات  (۱۴)

سلام - یه طرح جدید با موضوع انتخابات گذاشتم !
بیا نظرتو بنویس !
اگه خوشت اومد Like کن !
مرسی.
منتظرتم.

تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی


تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شدی

تو که فارق شده بودی ز همه کان و مکان


دار منصور بریدی همه تن دار شدی


عشق معشوق و غم دوست بزد بر تو شرر

ای که در قول و عمل شهره بازار شدی


مسجد و مدرسه را روح و روان بخشیدی

وه که بر مسجدیان نقطه پرگار شدی


خرقه پیر خراباتی ما سیره توست


امت از گفته در بار تو هشیار شدی


واعظ شهر همه عمر بزد لاف من


ی دم عیسی مسیح از تو پدیدار شدی


یادی از ما بنما ای شده آسوده ز غم


ببریدی ز همه خلق و به حق یار شدی



مقام معظم رهبری(مدظله العالی)


با مطلب "حماسه حضور" بروزم. یاعلی
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۹ محمد علیزاده
زیباست
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۶ یعقوب کربلا

خیلی زیبا

به ما هم سر بزنید.

سلام با شعری در وصف خودم به روزم
خوشحال میشم سری به وبلاگ من هم بزنید .
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۲ محمدحسین جمال‌زاده
با روحی آرام و ضمیری مطمئن به فضل الهی ...
خدا کند بهار رسیدنش برسد
شب تولد چشمان روشنش برسد
چو گرد بر سر راهش نشسته ام شب وروز
به این امید که دستم به دامنش برسد
یا مهدی(عج)

۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۷ سعید قنبری
سلام. خوبین . جالب بود .
موفق باشین.
سلام خوبی؟؟؟ امیدوارم خوب باشی و موفق ! 
اومدم دعوتت کنم ب تماشای پوستری ب مناسبت صعود مقتدرانه بچه های تیم ملی فوتبال ب جام جهانی برزیل !
لایک و کامنت فراموش نشه مرسی 3>
به امید موفقیت هر چه بیشتر ایرانیان در سراسر دنیا 3>

سلام خوبی؟؟؟ امیدوارم خوب باشی و موفق ! 
اومدم دعوتت کنم ب تماشای پوستری ب مناسبت صعود مقتدرانه بچه های تیم ملی فوتبال ب جام جهانی برزیل !
لایک و کامنت فراموش نشه مرسی 3>
به امید موفقیت هر چه بیشتر ایرانیان در سراسر دنیا 3>

۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۸ یگانه مهاجر

چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)



۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۳ محمد علیزاده
اسلام علیک یا روح الله

به روزم دوست عزیز
mgvcjvcmhgcvjhygcfjhgmcvmhgcjtgcjgcmhgcjytgcmghcmgcjcvgcjghcmhgcjhgcvkmhgcvkhgcvkhgcvkmhgcjcjfxhfgxhrfxhfxjhgvckuyfgluiglgfjtydtrdstrsresaewaweaweaesaterdtyrfuyt


زیاد برای خوندنش بخودت فشار نیار ....ههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی