ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

آقا جان :
هر روز
برای آمــدنــت
دعـــا مــی ‌کــنــم
و بـرای نـیـامـدنـت
کــارهــای زیــادی..

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۶ غم...

آخرین نظرات

زیباترین ماه...

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ق.ظ

گفت : دلت رو پاک کردی؟

گفتم : چرا؟

گفت: داره ماه رمضون میرسه!

گفتم: فکر کنم>

گفت : پس مطمئن نیستی؟

گفتم: نمیدونم>

گفت: دلت رو از کینه خالی کن.

گفتم : نمی تونم.

گفت : پس بدون که زیباترین ماه رو از دست دادی........................


۹۲/۰۴/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
تنها

نظرات  (۷)

۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۳ محمد علیزاده
ایشاالله تو این یکی دو روزه درستش کنیم
باید شست دل را با اشک بر تو/
سلام
زیبا
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
موفق باشید
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
امسال روزه می گیری؟
اگر خدا بخواهد...
من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
.
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
خالی ام از هر کینه ای اما
نمی دانم خالی ام از گناه؟؟؟؟؟؟؟؟
 سلام
خدا قوت

فرارسیدن ماه مبارم رمضان بر شما و خانواده محترم مبارک

ا مام حسن علیه السّلام فرمودند:

إنَّ اللَّهَ جَعَلَ شَهرَ رَمضانَ مِضماراً لِخَلقِهِ فَیستَبِقونَ فیهِ بِطاعَتِهِ إلى مَرضاتِهِ؛

خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه اى براى آفریدگان خود قرار داده تا با طاعتش براى خشنودى او از یکدیگر پیشى گیرند.

بحارالأنوار ، ج 75، ص 110



توبنویس : tobenvis.com
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۱ رقیه نادری
رمضان مبارک
خدا رحمت کنه اونایی که ماه رمضون پارشال پیش ما بودن ولی امسال دیگه نیستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی