ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

آقا جان :
هر روز
برای آمــدنــت
دعـــا مــی ‌کــنــم
و بـرای نـیـامـدنـت
کــارهــای زیــادی..

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۶ غم...

آخرین نظرات

بیچاره اون که حرم رو ندیده...

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷ ب.ظ



۹۲/۰۱/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
تنها

نظرات  (۱۱)

۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۵۹ محمدحسین جمال‌زاده
سلام
خوش آمدی به وبلاگستان
از قلمت خوشم اومد. 
موفق باشی
پاسخ:
ممنون خوشحالم کردید
:-(
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۹ محمد علیزاده
بسیار زیباست
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۰۳ محمد علیزاده
با اجازه لینکتون کردم
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۰۶ محمد علیزاده
با اجازه لینکتون کردم
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
بیچاره تر اون که دیده
یا بگم
بیچاره تر اون که دیده و نمرده
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۰۸ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
بیچاره من
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۳۰ امیرحسین رعایی
بیچاره اون که حرم رو دیده :((

قبل کربلا رفتنم خیلی بی تابی می کردم
یه نفر گفت
این حالت که خوبه
برو کربلا برگرد
تازه می فهمی دلتنگی چیه
تازه داغ دوری رو درک می کنی...

... تازه دارم داغ دوری رو درک می کنم...
اللهم ارزقنی ۶ گوشه حسین
بیچاره اونکه ندیده 
بیچاره تر اونکه دیده
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۲۹ محرم سرباز کوچولو
بیچاره اویى ک حرم ندید و رفت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی