ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

آقا جان :
هر روز
برای آمــدنــت
دعـــا مــی ‌کــنــم
و بـرای نـیـامـدنـت
کــارهــای زیــادی..

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۶ غم...

آخرین نظرات

تمام شهر را گشتم...

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ
تمام خاک را گشتم به دنبال صدای تو

ببین باقی است روی لحظه هایم جای پای تو

اگر کافر اگر مومن به دنبال تو می گردم

چرا دست از سر من بر نمی دارد هوای تو

دلیل خلقت آدم، نخواهی رفت از یادم

خدا هم در دل من پر نخواهد کرد جای تو

صدایم از تو خواهد بود اگر برگردی ای موعود

پر از داغ شقایق هاست آوازم برای تو

تو را من با تمام انتظارم جستجو کردم

کدامین جاده امشب می گذارد سر به پای تو

نشان خانه ات را از تمام شهر پرسیدم

مگر آن سو تر است از این تمدن روستای تو


یوسفعلی میر شکاک
۹۲/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
تنها

نظرات  (۱)

چرا دست از سر من بر نمی دارد هوای تو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی