ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

میان مشغله ها گم شده ام، ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

ناله های بی اثر...

آقا جان :
هر روز
برای آمــدنــت
دعـــا مــی ‌کــنــم
و بـرای نـیـامـدنـت
کــارهــای زیــادی..

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۶ غم...

آخرین نظرات

مولای من...

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۳۴ ب.ظ

یک لحظه دیدن رخ جانانم آرزوست

یکدم وصال آن مه خوبانم آرزوست
در خلوتی چنان که نگنجد کسی در آن

یکبار خلوت خوش جانانم آرزوست

۹۲/۰۲/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
تنها

نظرات  (۸)

ارزویی که همه چیزم را برایش می دهم
آفرین
هنگام رسیدن

ای آرزوی اولین گام رسیدن
بر جاده‌های بی‌سرانجام رسیدن

کار جهان جز بر مدار آرزو نیست
با این همه دل‌های ناکام رسیدن

کی می‌شود روشن به رویت چشم من، کی؟
وقت گل نی بود هنگام رسیدن؟

دل در خیال رفتن و من فکر ماندن
او پخته‌ی راه است و من خام رسیدن

بر خامی‌ام نام تمامی می‌گذارم
بر رخوت درماندگی نام رسیدن

هرچه دویدم جاده از من پیش‌تر بود
پیچیده در راه است ابهام رسیدن

از آن کبوترهای بی‌پروا که رفتند
یک مشت پر جا مانده بر بام رسیدن

ای کال دور از دسترس! ای شعر تازه!
می‌چینمت اما به هنگام رسیدن

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم . . .
ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم . . .
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۷ سید امیر حسین حجازی

سلام با مطلبی در مورد حضرت زینب در خدمتیم نظر خود را در این رابطه بنوسید
یا حق

معیار...........

م.ق

ا.ر.م

هاشمی

.

.

.

.

باز این ذهن عاشق من با دل دیوانه ام روی هم ریخته اند

و دستم را مجبور به نوشتن کردن

 

شما هم یاری کنید بخونید

منتظرتون هستم

 

راستی...........سلام

 

شاید...........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی